طرح فیزیکی و گرافیکی بسته بندی

طرح فیزیکی و گرافیکی بسته بندی باید خاص و خلاقانه باشد، تا در نگاه اول مصرف کننده را به خود جذب و ترغیب به خرید بکند. طرح باید طوری باشد تا کالای شما به راحتی قابل تشخیص و انتخاب باشد.

در بسیاری از موارد دیده شده که بسته بندی ها با کیفیت بسیار پایین انجام می شود، در صورتی که ممکن است خود محصول کیفیت خوبی داشته باشد، اما دیده شده که در بازار و فروش با شکست مواجه شده اند. چرا، زیرا ذهن مشتری به این سمت رفته که با توجه بسته بندی ضعیف، کیفیت کالا هم پایین است.

بنابراین بسته بندی ضعیف مساوی است با شکست در فروش محصول، پس بهتر است قبل تصمیم عجولانه به روش های مختلف بسته بندی توجه کنیم و طرح فیزیکی و گرافیکی مناسبی برای محصول خود انتخاب نماییم.

در ادامه تصویر چند بسته بندی وکیوم فرمینگ خلاقانه را مشاهده نمایید.

بسته بندی خلاقانه هندزفری
بسته بندی خلاقانه هندزفری
بسته بندی وکیوم فرمینگ توت فرنگی
بسته بندی وکیوم فرمینگ توت فرنگی

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب