• با مدیریت : حمید مرادیان
  • 02136675549
  • 09122541882
  • [email protected]
    وکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوم
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • نمونه کارهای وکیوم فرمینگ
    • اخبار و مقالات
    • تماس با ما
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • نمونه کارهای وکیوم فرمینگ
    • اخبار و مقالات
    • تماس با ما
    • فارسی

    طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۲)

    • صفحه نخست
    • اخبار و مقالات
    • مقالات
    • طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۲)
    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    ۴- به رفتار و احساسات و نوع مخاطب اهمیت دهید

    اگر محصول شما برای قشر خاصی از جامعه تولید شده است، رفتارها، نگرش و احساساتی را که مخاطب در هنگام تعامل با محصول انجام می دهد را در نظر بگیرید.

    در اینجا محصول یک دمپایی راحتی لوکس است که برای اینکه از گرد غبار در امان بماند به غیر از بسته مقوایی درون یک کیسه قرار می گیرد. بطور حتم وقتی مخاطب بسته را باز کند و سپس محصول را از درون کیسه بیرون بیآورد حس لوکس بودن محصول به اون القاء می شود.

    بسته بندی خلاقانه
    بسته بندی لوکس دمپایی راحتی

    عمل ساده لایه بندی این محصول را لوکس جلوه می دهد و مخاطب را برای یک مقدار هزینه اضافی راغب می کند.

    ۵- بسته بندی و محصول مکمل یکدیگر باشند

    دقت کنید که طراحی بسته بندی مکمل محتویات درونی بسته باشد.

    این بسته بندی ساده و طبیعی به نظر می رسد، درست مانند آنچه داخل بسته است. در چنین بسته بندی هایی مخاطب درون بسته بندی را بصورت شفاف می بیند، بنابراین با اطمینان اقدام به خرید می کند، زیرا تولید کننده با صداقت و اطمینان درون بسته بندی را به نمایش گذاشته است.

    بسته بندی خلاقانه
    شفافیت در بسته بندی

    وکیوم فرمینگ یکی از روشهای بسته بندی است که می تواند بصورت شفاف باشد و محتویات بسته بندی را به نمایش بگذارد و به مخاطب اجازه مشاهده، بررسی و در نهایت خرید مطمئن را بدهد.

    ۶- مفرح و شاد بودن

    تا جایی که امکان دارد بسته بندی را مفرح و بامزه طراحی کنید.

    این بسته بندی در عین سادگی فوق العاده جذاب و بامزه است. طرح و رنگ های استفاده شده روی بسته بندی شاد و مفرح هستند و علاوه بر این بسته بندی هنوز شفافیت دارد و این به مخاطب اجازه می دهد درون بسته بندی را ببیند و در هنگام خرید حس خوبی نسبت بسته بندی و محصول داشته باشد.

    بسته بندی خلاقانه
    مفرح و شاد بودن یک بسته بندی وکیوم فرمینگ

    ۷ – برجسته و چشم گیر بودن

    استفاده از رنگ ها و اشکال مختلف در طرح بسته بندی، یک راه عالی برای برجسته نشان دادن بسته بندی است. این بسته بندی از این موارد استفاده کرده و ظاهر بسیار منحصر بفردی دارد و بسیار شاد و مفرح به نظر می رسد. و اگر آن را انتخاب کنید، حس خوبی را به شما خواهد داد.

    یک بسته بندی چشمگیر و برجسته

    ۸- ساختار شکنی

    اگر محصولی دارید که افراد زیادی از آن تولید می کنند. سعی کنید در نحوه بسته بندی و نمایش آن نوآور باشید. برای مثال معولا عسل را در بسته بندی های شیشه ای و طرح های شش ضلعی می بینیم، اما در بسته بندی زیر نوآوری شده و از موم برای تولید آن استفاده شده، و حتی مشتری می تواند پس از اتمام عسل از بسته بندی به عنوان شمع نیز استفاده نماید!

    بسته بندی خلاقانه عسل
    خاور وکیوم
    خاور وکیوم

    مطالب مرتبط

    جولای 13, 2019

    تصاویر خلاقانه از بسته بندی وکیوم فرمینگ


    اطلاعات بیشتر
    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    می 20, 2019

    طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۱)


    اطلاعات بیشتر
    تبلیغات (بسته بندی تبلیغاتی)

    تبلیغات (بسته بندی تبلیغاتی)

    می 19, 2019

    اهداف بسته بندی


    اطلاعات بیشتر
    بسته بندی حبابی یا بلیستر

    بسته بندی حبابی یا بلیستر

    آوریل 15, 2019

    بسته بندی حبابی یا بلیستر (وکیوم فرمینگ)


    اطلاعات بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تمامی حقوق این وبگاه برای صنایع بسته بندی خاور وکیوم محفوظ است. هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. | طراحی و سئو : MostaFa Rj