• با مدیریت : حمید مرادیان
  • 02136675549
  • 09122541882
  • [email protected]
    وکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوم
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • نمونه کارهای وکیوم فرمینگ
    • اخبار و مقالات
    • تماس با ما
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • نمونه کارهای وکیوم فرمینگ
    • اخبار و مقالات
    • تماس با ما
    • فارسی

    طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۱)

    • صفحه نخست
    • اخبار و مقالات
    • مقالات
    • طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۱)
    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    درباره خرید اخیر خود فکر کنید!
    چرا آن برند خاص را خریدید؟ آیا یک خرید ناگهانی بود، یا چیزی که واقعا به آن نیاز داشتید؟

    حالا که در مورد آن فکر می‌کنید، احتمالا شما چیزی را خریدید که برایتان جالب بوده است. بله، ممکن است به شامپو احتیاج داشته باشید، اما آیا به برند خاصی نیاز دارید؟ یا یک شامپوی پر زرق و برق و گران قیمت؟ نه، اما شما چیزی را می خرید که احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید، حتی ممکن است محصولی باشد که تخفیف ویژه خورده باشد.

    این هدف بسته بندی است. بسته بندی، زمانی که به درستی و به طور خلاقانه انجام می‌شود، در نهایت محصول شما را می‌فروشد. برند تجاری شما می تواند روی بسته قرار بگیرد و جلب توجه کند، یک پیام بفرستد، و باعث مشود مصرف کنندگان احساس خاصی نسبت به محصول شما داشته باشند.

    دانستن این که چگونه باید محصول خود را در میان باقی قفسه‌های محصولات قرار دهید، سخت است، بنابراین نگاهی به این ۵۰ مثال خلاقانه و منحصر به فرد بسته بندی کنید و یاد بگیرید که چگونه محصول خود را بصورت جذاب و خلاقانه بسته بندی کنید.

    ۱- استفاده از الگوها

    بسته بندی ساده و خلاقانه ابزارآلات

    از الگوها برای یک برداشت ساده در بسته بندی استفاده کنید. بسته بندی ابزار با روشی ساده و خلاقانه که ابزار با یک بند به مقوا چفت شده است. و طرح بسته بندی، رنگ و کیفیت آن حس آمریکایی بودن محصول را به خریدار منتقل می کند.

    ۲- تمام فضای موجود را در نظر بگیرید

    هنگام طراحی و ساخت یک بسته بندی، از هر اینچی که می‌توانید استفاده کنید. در این جعبه به جای اینکه داخل دست‌ نخورده باش، از یک الگوی گلدار زیبا در داخل جعبه استفاده شده. این الگو باعث می شود که جعبه احساس فوقالعاده بیشتری را منتقل کند، که به نوبه خود باعث می شود که محصول خوب به نظر برسد.

    ۳- از سادگی نترسید

    گاهی اوقات نیاز به سادگی در بسته بندی محصولات احساس می شود و این امر مهمی است.

    برای مثال در بسته بندی صابون مونترو، پرها نشان از نرمی است و این طرح در عین سادگی حس خوبی به خریدار القاء می کند.

    mostafarj
    mostafarj

    مطالب مرتبط

    جولای 13, 2019

    تصاویر خلاقانه از بسته بندی وکیوم فرمینگ


    اطلاعات بیشتر
    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    جولای 6, 2019

    طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۲)


    اطلاعات بیشتر
    تبلیغات (بسته بندی تبلیغاتی)

    تبلیغات (بسته بندی تبلیغاتی)

    می 19, 2019

    اهداف بسته بندی


    اطلاعات بیشتر
    بسته بندی حبابی یا بلیستر

    بسته بندی حبابی یا بلیستر

    آوریل 15, 2019

    بسته بندی حبابی یا بلیستر (وکیوم فرمینگ)


    اطلاعات بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تمامی حقوق این وبگاه برای صنایع بسته بندی خاور وکیوم محفوظ است. هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. | طراحی و سئو : MostaFa Rj