• با مدیریت : حمید مرادیان
  • 02136675549
  • 09122541882
  • [email protected]
    وکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوموکیوم فرمینگ خاور وکیوم
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • نمونه کارهای وکیوم فرمینگ
    • اخبار و مقالات
    • تماس با ما
    • صفحه اصلی
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • نمونه کارهای وکیوم فرمینگ
    • اخبار و مقالات
    • تماس با ما
    • فارسی

    اهداف بسته بندی

    • صفحه نخست
    • اخبار و مقالات
    • مقالات
    • اهداف بسته بندی
    تبلیغات (بسته بندی تبلیغاتی)

    تبلیغات (بسته بندی تبلیغاتی)

    • محافظت فیزیکی : محصول درون بسته بندی نیاز به محافظت در برابر سایر عوامل مانند ضربه، لرزش، فشار، حرارت و غیره… دارند.
    • لایه و مانع محافظتی – محافظت در برابر عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک، اشعه ماوراءبنفش و…، در بسته‌بندی مد نظر قرار می‌گیرند.

    حفظ کیفیت محتویات داخل بسته و طولانی کردن عمر آن یکی از مهم‌ترین وظایف بسته‌بندی است.

    • اطلاع‌رسانی – اطلاعاتی مانند نحوه انبار و استفاده از محصول، ترابری، چگونگی حذف یا نابود کردن بسته‌ها یا محصولات؛ بر روی بسته‌ها چاپ شده یا بصورت برچسب روی آن‌ها چسبیده می‌شوند.
    • بازاریابی – بسته بندی‌ها و برچسب‌ها می‌توانند توسط بازاریابان برای ترغیب مشتریان بالقوه برای خرید محصول استفاده شود. طراحی بسته یک نمود بیرونی ثابت و مهم برای شناساندن برند به مشتریان می تواند استفاده شود. ارتباطات بازاریابی و طراحی‌های گرافیکی برای نما دادن به بسته و در اکثر موارد به عنوان نقطه اصلی فروش بکار برده شده‌اند.
    • ایمنی – بسته‌بندی نقشی مهم و اساسی در کاهش ریسک امنیتی برای سلامت محموله دارد. بسته‌ها با پوشش مقاومتی مناسب بهتر می‌توانند در کاهش آسیب و هم‌چنین جلوگیری از دستبرد به محصول مطلوب واقع شوند.

    بسته‌ها می‌توانند برای کاهش خطر دستبرد و دسترسی غیرمجاز به کالا، سازماندهی و مهندسی شوند: ساختمان بعضی از بسته‌ها برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز عایق مقاومتی دارند و بعضی نیز دارای مهر و لاک برای جلوگیری از باز شدن و دستبرد می‌باشند. بسته‌ها همچنین می‌توانند شامل ابزارهایی مانند بسته‌های زنگ‌دار یا برچسب‌های RFID باشند.

    • سهولت – بسته‌ها باید ویژگی‌هایی را به همراه داشته باشند که باعث سهولت در توزیع، جابه جایی، نمایش، باز و بسته نمودن دوباره، فروش، استفاده و استفادهٔ مجدد از آن گردند.

    بسته‌بندی به سیستم هماهنگی اطلاق می‌شود که هدف از آن آماده‌سازی کالا جهت حمل و نقل، توزیع، انبار، فروش و مصرف باشد. بسته بندی یک عملیات تجاری پیچیده، پویا، علمی، هنری است که در بنیادی ترین شکل خود، کارکردهای محافظت، نگهداری، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش را شامل می‌شود. بسته بندی نوعی عملکرد خدماتی است که به خودی‌ خود نمی‌تواند وجود داشته باشد زیرا به یک کالا نیازمند است. اگر کالایی وجود نداشته باشد بسته بندی نیز وجود نخواهد داشت.

    بسته بندی وکیوم فرمینگ نیز یکی از بهترین روش های بسته بندی کالاهایی از قبیل لوازم آرایشی و بهداشتی ، ابزار آلات ، مواد غذایی ، شیرینی و شکلات ، محصولات الکترونیکی ، اسباب بازی ، قطعات جانبی خودرو، و … می باشد. 

    صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم یکی از برترین شرکت ها در زمینه بسته بندی وکیوم فرمینگ می باشد، برای تماس با از تلفن های زیر استفاده نمایید.

    ۰۲۱-۳۶۶۷۵۵۴۹

    ۰۹۱۲-۲۵۴۱۸۸۲

    mostafarj
    mostafarj

    مطالب مرتبط

    جولای 13, 2019

    تصاویر خلاقانه از بسته بندی وکیوم فرمینگ


    اطلاعات بیشتر
    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    جولای 6, 2019

    طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۲)


    اطلاعات بیشتر
    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

    می 20, 2019

    طراحی بسته بندی خلاقانه و بی نظیر (بخش ۱)


    اطلاعات بیشتر
    بسته بندی حبابی یا بلیستر

    بسته بندی حبابی یا بلیستر

    آوریل 15, 2019

    بسته بندی حبابی یا بلیستر (وکیوم فرمینگ)


    اطلاعات بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تمامی حقوق این وبگاه برای صنایع بسته بندی خاور وکیوم محفوظ است. هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. | طراحی و سئو : MostaFa Rj