دستگاه شیرینگ رومیزی

ویژگی‌های محصول

  • کاربرد: شرینک محصول
  • ابعاد صفحه کارگیر: ۳۰ * ۴۰

دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ

شرینگ یا شرینک به بسته بندی گفته می شود که پوشش نازک و شفافی از جنس نایلون دور محصول کشیده می شود تا از آن در برابر رطوبت و گرد و غبار محافظت کند. دستگاه شرینگ رومیزی مینی در ابعاد 30 * 40 برای شرینگ کردن بسته ها و محصولات کوچک مناسب می باشد.

دستگاه شیرینگ یا شیرینگ پک یکی از دستگاه‌های صنعتی است که برای بسته بندی و پک انواع جعبه و کارتن استفاده می‌شود. این پک‌ها برای بسته بندی مواد مختلفی چون محصولات آرایشی و بهداشتی، شیرینی و شکلات، چای، غلات، انواع دارو و غیره قابل استفاده هستند. در کنار این موارد از این نوع بسته بندی میتوان برای سایر لوازم چون قطعات خودرو، محصولات صنعتی، محصولات الکترونیکی، کتاب و مجلات و ظروف یکبار مصرف نیز استفاده کرد. با توجه به این موارد میتوان گفته دستگاه شیرینگ یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی است که از آن میتوان جهت بسته بندی مواد مختلف استفاده کرد.

مکانیزم دستگاه شیرینگ پک

با استفاده از دستگاه رومیزی شیرینگ میتوان به بسته بندی محصولات به صورت تکی یا چند عددی پرداخت. در این دستگاه‌ها نایلون شیرینگ به دور محصول پیچیده می‌شود و برای عرضه به بازار آماده می‌گردد. محصولاتی که با این روش مورد بسته بندی قرار می‌گیرند، از حمل آسانی برخوردار می‌شوند و به راحتی مورد حمل و نقل قرار می‌گیرند. از طرفی بسته بندی‌های شیرینگ از محصول به خوبی محافظت می‌کنند و آنها را از نفوذ آلودگی، گرد و غبار، رطوبت و … حفظ می‌کنند. پس با استفاده از دستگاه شیرینگ رومیزی هم میتوان محصولات را به خوبی بسته بندی کرده و هم با جلوه زیباتری روانه بازار کرد.

عملکرد دستگاه شیرینگ رومیزی

به طور کلی تمامی دستگاه‌های شیرینگ از یک سازوکار مشابه برخوردار هستند و ممکن است تنها در برخی مراحل با هم تفاوت داشته باشند. در دستگاه‌های شیرینگ رومیزی، از نایلون شیرینگ که از جنس پلی اتیلن سبک است، برای بسته بندی استفاده می‌شود. این نایلون‌ها علاوه بر سبک بودن، مقاومت بالایی دارند و به راحتی از طریق حرارت به دور محصول جذب می‌شوند. پوشش محصول با استفاده از این نایلون باعث می‌شود تا از آن به خوبی محافظت شود.

عملکرد دستگاه شیرینگ هم به این صورت است که در ابتدا نایلون به دور محصول قرار می‌گیرد. این کار از طریق دستگاه دوخت مجزا نیز مهیا است. پس از آن محصول به وسیله نوار نقاله دستگاه، وارد تونل حرارتی می‌شود و نایلون از طریق اعمال حرارت به خوبی جذب محصول می‌شود. این کار باعث می‌شود تا نایلون تمامی بخش‌های محصول را پوشش دهد و آماده عرضه به بازار شود. با خروج محصول از تونل، کار بسته بندی به اتمام می‌رسد. خوب است اشاره شود که هوای موجود در داخل تونل حرارتی دستگاه، از ایجاد برآمدگی و حباب روی نایلون شیرینگ جلوگیری کرده و بسته‌ها را کاملا تمیز و بدون مشکل آماده می‌کند.

مزایای دستگاه شیرینگ رومیزی

مزایای دستگاه شیرینگ رومیزی

  1. دستگاه‌های شیرینگ رومیزی از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و وزن کمی دارند. جمع و جور بودن این دستگاه‌ها باعث شده تا بر روی یک میز یا سطح به خوبی جای بگیرند و حمل و نقل آسانی داشته باشند.
  2. قیمت دستگاه شیرینگ رومیزی نسبت به سایر انواع دستگاه‌ها پایینتر است. چرا که ساختار این دستگاه‌ها ساده‌تر است.
  3. دستگاه شیرینگ رومیزی نقش خوبی در حفاظت از محصولات دارد و از این نظر تفاوتی با سایر دستگاه‌ها ندارد. شیرینگ پک صورت گرفته با این دستگاه‌ها میتواند از محصول در برابر انواع آلودگی و گرد و غبار محافظت نماید.

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

  1. جزو دستگاه‌های مناسب برای بسته بندی و پک کردن جعبه‌ها و کارتن‌های مختلفه

  2. برای کاربردهای محدود و کم مناسبه و به راحتی روی میز قرار میگیره

  3. برای این دستگاه باید از نایلون‌های شیرینگ پلی اتیلن استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *