درباره خرید اخیر خود فکر کنید!
چرا آن برند خاص را خریدید؟ آیا یک خرید ناگهانی بود، یا چیزی که واقعا به آن نیاز داشتید؟
حالا که در مورد آن فکر میکنید، احتمالا شما چیزی را خریدید که برایتان جالب بوده است. بله، ممکن است به شامپو احتیاج داشته باشید، اما آیا به برند خاصی نیاز دارید؟ یا یک شامپوی پر زرق و برق و گران قیمت؟ نه، اما شما چیزی را می خرید که احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید، حتی ممکن است محصولی باشد که تخفیف ویژه خورده باشد.
این هدف بسته بندی است. بسته بندی، زمانی که به درستی و به طور خلاقانه انجام میشود، در نهایت محصول شما را میفروشد. برند تجاری شما می تواند روی بسته قرار بگیرد و جلب توجه کند، یک پیام بفرستد، و باعث مشود مصرف کنندگان احساس خاصی نسبت به محصول شما داشته باشند.
دانستن این که چگونه باید محصول خود را در میان باقی قفسههای محصولات قرار دهید، سخت است، بنابراین نگاهی به این ۵۰ مثال خلاقانه و منحصر به فرد بسته بندی کنید و یاد بگیرید که چگونه محصول خود را بصورت جذاب و خلاقانه بسته بندی کنید.
استفاده از الگوها
از الگوها برای یک برداشت ساده در بسته بندی استفاده کنید. بسته بندی ابزار با روشی ساده و خلاقانه که ابزار با یک بند به مقوا چفت شده است. و طرح بسته بندی، رنگ و کیفیت آن حس آمریکایی بودن محصول را به خریدار منتقل می کند.
تمام فضای موجود را در نظر بگیرید
هنگام طراحی و ساخت یک بسته بندی، از هر اینچی که میتوانید استفاده کنید. در این جعبه به جای اینکه داخل دست نخورده باش، از یک الگوی گلدار زیبا در داخل جعبه استفاده شده. این الگو باعث می شود که جعبه احساس فوقالعاده بیشتری را منتقل کند، که به نوبه خود باعث می شود که محصول خوب به نظر برسد.
از سادگی نترسید
گاهی اوقات نیاز به سادگی در بسته بندی محصولات احساس می شود و این امر مهمی است.
برای مثال در بسته بندی صابون مونترو، پرها نشان از نرمی است و این طرح در عین سادگی حس خوبی به خریدار القاء می کند.
این مطلب بخش های دیگر نیز دارد، از دکمه های زیر استفاده نمایید: