خدمات وکیوم فرمینگ ارزان قیمت با بهترین کیفیت

 

صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم در زمینه تولید قطعات وکیومی و خدمات وکیوم فرمینگ یکی از شرکت های با تجربه و پیشتاز در ایران می باشد.

خدمات وکیوم فرمینگ ما عبارتند از :
– طراحی و تولید استند لوازم بهداشتی و آرایشی
– طراحی و تولید استند شیرینی و شکلات
– تولید ظروف یک بار مصرف
– تولید ظروف مواد غذایی
– و تولید کلیه قطعات وکیوم فرمینگ (pvc-hp-pet)

صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم با کارکنان مجرب و ماشین آلات پیشرفته، همواره با 100 درصد کیفیت، خدمات بسته بندی وکیوم فرمینگ خود را ارائه می نماید. و همیشه هدفش جلب رضایت مشتری می باشد.

برای مشاوره و تماس با صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم از شماره تلفن های زیر استفاده نمایید.

09122541882
02136675549

وکیوم فرمینگ یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تولید قطعات و محصولات پلاستیکی است. این فرآیند می‌تواند قطعات را در پیکربندی‌های مختلف در مقادیر کم و زیاد و با قیمت مناسب تولید کند. فرآیند وکیوم فرمینگ شامل حرارت دهی به مواد پلاستیکی تا دمایی است که به حالت منعطف و شکل پذیر برسند. پس از آن نیز از طریق وکیوم و مکش، شکل قالب را به خود می‌گیرند. در واقع در روش وکیوم فرمینگ، ورق پلاستیکی گرم شده توسط مکش و وکیوم در مقابل قالب قرار می‌گیرد. VACUUM FORMING نه تنها برای بسته بندی محصولات، بلکه برای موارد دیگری چون اقلام پزشکی، مواد کشاورزی و غیره نیز کاربرد دارد. این روش نسبت به سایر روش‌های تولید پلاستیک مزایایی دارد. از جمله موادی که در این فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند، میتوان به پلاستیک ABS، HDPE، TPO، پی وی سی و اکریلیک اشاره کرد.

در اینجا به شرح خدمات وکیوم فرمینگ می‌پردازیم

 

خدمات وکیوم فرمینگ ارزان قیمت

 

  • تولید استند لوازم بهداشتی و آرایشی با وکیوم فرمینگ

با استفاده از فرآیند وکیوم فرمینگ، امکان طراحی و تولید انواع بسته بندی‌های مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر استند مهیا است. این استندها برای نگهداری لوازمی چون لوازم آرایشی یا لوازم بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و سبب ایجاد نظم و نگهداری آسان‌تر می‌شوند. افرادی که تولید کننده یا وارد کننده لوازم آرایشی و بهداشتی هستند، می‌توانند برای بسته بندی این محصولات و یا ساخت استندهای نمایشی، از خدمات وکیوم فرمینگ استفاده نمایند. حتی شرکت‌های سازنده این لوازم، آنها را با لوگو و نام مخصوص شرکت نیز تولید می‌نمایند. برای همین استندهای لوازم آرایشی و بهداشتی تولید شده با فرآیند وکیوم فرمینگ، راه خوبی برای تبلیغ محصول می‌باشند.

  • تولید استند شیرینی و شکلات با وکیوم فرمینگ

 

تولید استند شیرینی و شکلات با وکیوم فرمینگ

 

از دیگر خدمات وکیوم فرمینگ میتوان به طراحی و ساخت استند شیرینی و شکلات اشاره کرد. بسیاری از استندهایی که برای نگهداری از شیرینی و شکلات مورد استفاده قرار می‌گیرند، از طریق این فرآیند ساخته می‌شوند. برای همین میتوان تنقلات خود را درون این استندها قرار داده و با بسته بندی مناسبی به بازار عرضه کرد. همچنین استندهای شیرینی و شکلات از آنها در انبار و زمان حمل و نقل به خوبی محافظت می‌کنند و مانع از آسیب دیدگی می‌شوند.

  • تولید ظروف یکبار مصرف با وکیوم فرمینگ

 

یکی از کاربردهای بسیار مهم وکیوم فرمینگ، تولید ظروف یکبار مصرف است. به طوری که امروزه در خط تولید ظروف پلاستیکی یکبار مصرف، از سیستم نیمه وکیوم فرمینگ و یا ترموفرمینگ استفاده می‌شود. دستگاه ترموفرمینگ می‌تواند ورق‌های پلاستیکی از جنس‌های مختلفی چون PVC ،PLA، PS و غیره را به ظروف یکبار مصرف تبدیل نماید. برای مثال بشقاب یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف، کاسه فانتزی یکبار مصرف، پیش دستی یکبار مصرف، ظرف غذا تک پرس، لیوان بستنی، لیوان پنیر، دیس یکبار مصرف، درب کاسه و ظرف خورشت یکبار مصرف و غیره توسط دستگاه ترموفرمینگ به وجود می‌آیند. تولید ظروف یکبار مصرف با استفاده از این فرآیندها، هم سبب افزایش بهداشت به دلیل عدم تماس با دست شده و هم کاهش نیروی انسانی را به همراه خواهد داشت.

نتیجه گیری

برای دریافت خدمات وکیوم فرمینگ ارزان قیمت با بهترین کیفیت، میتوانید با صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم در ارتباط باشید. همانطور که ملاحظه کردید در این شرکت خدمات وکیوم فرمینگ مختلفی همچون طراحی انواع استند، بسته بندی‌های مختلف و تولید قطعات قابل انجام است. شما میتوانید با کارشناسان خاور وکیوم در ساعات اداری در تماس بوده و نسبت به شرایط و هزینه وکیوم فرمینگ اطلاع کسب کنید.

سوالات متداول

1- هزینه استندهای آرایشی و بهداشتی حدودا چقدر هست؟

لطفا برای اطلاع از قیمت خدمات وکیوم فرمینگ و انواع استند، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

2-آیا استندهای پلاستیکی روی کیفیت و مزه شیرینی جات تاثیر منفی نمیگذاره؟

خیر. در صورت استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب، هیچگونه تغییر منفی بر روی مواد ایجاد نخواهد شد.

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 پاسخ

  1. از نظر هزینه واقعا مقرون به صرفه هست و نسبت به برخی از روش های تولید هزینه مناسبتری داره.

  2. استندها واقعا جذابیت بالایی دارند و محصولات رو خیلی گیراتر به نمایش میگذارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب