تولید انواع استند لوازم آرایشی و بهداشتی

وکیوم استند محصول
وکیوم استند محصول

یکی از تولیدات صنایع بسته بندی وکیوم فرمینگ خاور وکیوم، استندهای لوازم آرایشی – بهداشتی و استند شیرینی و شکلات می باشد. این استند ها برای محصولات داروخانه ای  و برای بسته بندی شیک و زیبای شیرینی و شکلات مناسب می باشند.
این استند ها از نظر رنگ و نوع ساخت تنوع بی شماری دارند. طراحی و ساخت این استند ها علاوه بر رعایت نکات فنی کاملا بر اساس نظر مشتری انجام می پذیرد.
از دیگر تولیدات صنایع وکیوم فرمینگ خاور وکیوم می توان به مورد زیر اشاره نمود:
* تولید ورق های پلی استایرن با روکش فلوک (مخمل) در رنگ های مختلف برای محصولات با بسته بندی های خاص.

استند لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

استند لوازم آرایشی و بهداشتی چیست؟

استند لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از محصولاتی است که از آن برای مرتب‌سازی لوازم‌های آرایشی و بهداشتی در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها استفاده می‌شود. همچنین این محصولات برای تبلیغات بسیار مناسب هستند و از آنها میتوان جهت نمایش بهتر لوازم‌های آرایشی و بهداشتی خود استفاده کرد. در استندهای لوازم آرایشی و بهداشتی میتوان تمامی محصولات خود را با نظم و چیدمان صحیح به نمایش گذاشت و از این طریق سبب جذابیت بیشتر و افزایش فروش آنها شد. علاوه بر این بسیاری از افراد از این استندها برای تکمیل دکورهای فروشگاه و یا سالن آرایشی خود استفاده می‌کنند. پس استند لوازم آرایشی و بهداشتی نقش مهمی در عرضه و نمایش محصولات دارد و میتواند در فروش بیشتر آنها اثرگذار باشد.

 

استفاده از استند لوازم آرایشی و بهداشتی چه مزایایی دارد؟

در رابطه با مزایای استند لوازم آرایشی و بهداشتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در استندها میتوان انواع محصولات آرایشی و بهداشتی خود را راحت‌تر به نمایش گذاشت و آنها را به شکل صحیح و جذابی چیدمان کرد.
  • نمایش محصولات به شکل صحیح سبب می‌شود تا مشتریان بتوانند به خوبی محصولات را مشاهده کنند و در رابطه با خریدشان راحت‌تر تصمیم گیری نمایند.
  • استندهای آرایشی میتوانند سبب تاثیر زیاد در فروش شوند و به کسب و کار افراد رونق بیشتری ببخشند.
  • با استفاده از استند میتوان به تبلیغات گسترده‌تر خود کمک کرده و سبب برند شدن بسیاری از محصولات شد.
  • استفاده از استند لوازم آرایشی و بهداشتی برای شرایطی که تنوع و تعداد محصولات بسیار زیاد است، راه حل ایده آلی می‌باشد.

معرفی انواع استندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی انواع استندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

استندهای لوازم آرایشی و بهداشتی مدل‌های متنوعی دارند و تنها محدود به یک مدل نیستند. در اینجا به بررسی انواع استند لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازیم تا با خصوصیات و کاربرد هر یک از آنها بیشتر آشنا شویم.

  • استند لوازم آرایشی و بهداشتی رومیزی

ساده ترین نوع استند، مدل رومیزی آن است که ابعاد بزرگی نداشته و برای قرارگیری بر روی میز طراحی و ساخته می‌شود. این استندها به دلیل ابعاد کوچک و مناسب خود برای بسیاری از آرایشگاه‌های کوچک و حتی منازل مناسب هستند و افراد میتوانند از آنها برای چیدمان بهتر لوازم آرایشی‌های خود استفاده نمایند. البته بر روی میز پیشخوان داروخانه‌ها و دیگر فروشگاه‌ها هم میتوان از مدل‌ رومیزی استند استفاده کرده و در آنها به چیدمان برخی از محصولات گزیده خود پرداخت. در واقع معمولا محصولاتی که از کاربردهای زیادی برخوردار هستند، در استندهای رومیزی قرار می‌گیرند تا دسترسی به آنها راحت و سریع باشد.

  • استند لوازم آرایشی و بهداشتی دیواری

مدل دیگر استند، نوع دیواری آن است که همانطور که از نام آن مشخص است با استفاده از پیچ و رولپلاک بر روی دیوار نصب می‌شود. نصب استند لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی دیوار باعث می‌شود تا در فضای رفت و آمد افراد محدودیتی ایجاد نشود. استند لوازم آرایشی و بهداشتی مدل دیواری را میتوان هم در ارتفاعات پایین و هم بالاتر نصب کرده و از طریق آنها به نمایش و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی خود پرداخت. استندهای دیواری در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند و میتوان بسته به مساحت دیوار آن را در ابعاد متناسبی سفارش داد. اغلب زمانی که تعداد و تنوع محصولات بسیار زیاد باشد، از استندهای دیواری استفاده می‌شود.

  • استند لوازم آرایشی و بهداشتی ایستاده

این دسته از استندها به شکل عمودی ساخته می‌شوند و عرضشان نسبت به طولشان بسیار کم است. در استندهای آرایشی ایستاده میتوان انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را به نمایش گذاشته تا از مسافت دورتر هم به خوبی قابل مشاهده باشند. از استندهای ایستاده برای زمانی که تعداد محصولات کمتر است، میتوان استفاده کرد.

  • استند لوازم آرایشی و بهداشتی زمینی

استند لوازم آرایشی و بهداشتی زمینی به مدل ایستاده شباهت زیادی دارد. اما تفاوتی که میان این استندها وجود دارد این است که استندهای زمینی یک تکه نیستند و دارای دو بخش مجزا می‌باشند. به این صورت که یک بخش از آنها بر روی زمین قرار گرفته و بخش دیگر بر روی آن نصب می‌گردد. در حال حاضر استندهای آرایشی زمینی جزو رایج‌ترین و پرفروشترین استندها هستند و در بسیاری از داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها از این قبیل استندها استفاده می‌شود.

متریال مناسب برای ساخت استند لوازم آرایشی و بهداشتی

متریال مناسب برای ساخت استند لوازم آرایشی و بهداشتی

استندهای آرایشی و بهداشتی را میتوان با جنس‌ها و متریال‌های مختلفی ساخت. در این رابطه میتوان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • استندهای چوبی یا ام دی اف: ام دی اف یا چوب هر دو از استحکام خوبی برخوردار هستند و از آنها میتوان برای ساخت استندهای آرایشی و بهداشتی هم استفاده کرد. همچنین این مواد از ظاهر خوبی برخوردار هستند و میتوانند زیبایی خاصی به فروشگاه ببخشند. از طرف دیگر استندهای چوبی وزن نسبتا پایینی هم دارند و میتوان آنها را از یک نقطه در فروشگاه به نقطه دیگر به راحتی حمل کرد.
  •  استندهای پلکسی گلاس: ورق‌های پلکسی گلاس هم برای ساخت استند مناسب هستند و این روزها بسیاری از استندها با استفاده از این مواد ساخته می‌شوند. ورق‌های پلکسی گلاس از وزن سبکی برخوردار هستند و تنوع رنگی خوبی دارند. همچنین کیفیت این متریال مناسب است و میتوان از آنها برای مدت زمان مطلوبی استفاده کرد.

چند نکته پیش از سفارش و خرید استند لوازم آرایشی و بهداشتی

در صورتی که صاحب یک فروشگاه یا داروخانه هستید و قصد دارید از طریق استند به نمایش محصولات خود بپردازید، بهتر است به چند نکته در این رابطه توجه داشته باشید. در ابتدا باید مساحت فروشگاه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین مدل استند لوازم آرایشی و بهداشتی را انتخاب کنید. در صورتی که دچار کمبود فضا هستید، میتوانید از مدل‌های دیواری یا ایستاده استفاده کنید. چرا که عرض استندهای ایستاده نسبت به مدل زمینی کمتر است و فضای کمتری را اشغال می‌کند. همچنین مدل‌های دیواری با نصب بر روی دیوار، فضایی از زمین را اشغال نمی‌کنند. برای سفارش و ساخت استند لوازم آرایشی و بهداشتی جنس مناسب و مقاومی را در نظر بگیرید و از مستحکم بودن آن مطمئن شوید. هر چقدر استندها از جنس باکیفیت‌تری برخوردار باشند، طول عمرشان بالاتر بوده و مدت زمان بیشتری را دوام می‌آورند. با توجه به این نکات میتوانید استند آرایشی را در بهترین شکل و مدل خریداری کنید و از آن به صورت بهتری استفاده نمایید.

نکات مهم در طراحی و استفاده از استندهای آرایشی و بهداشتی

نکات مهم در طراحی و استفاده از استندهای آرایشی و بهداشتی
  • برای ویترین فروشگاه و یا استندهای جلو، از رنگ‌های ملایم و آرامش‌ بخش‌تری استفاده کنید. چرا که نمای ویترین و ورودی فروشگاه بسیار مهم است و در صورتی که بتوانید با رنگ مناسب استند لوازم آرایشی و بهداشتی بر روی مشتری تاثیر بگذارید، میتوانید او را به ورود به فروشگاه و حتی خرید محصول بیشتر ترغیب نمایید.
  • از استندهای معمولی در نقاط طلایی فروشگاه استفاده کنید. منظور از نقاط طلایی بخش‌هایی است که تردد مشتری در آنها بیشتر است. این استندها به هر مدل و شکلی که باشند، به دلیل قرار داشتن در مسیر مشتریان، مورد بازدید قرار می‌گیرند و سبب فروش بیشتر محصولات داخل آن می‌شوند.
  • از استندهای بسیار جذاب هم بهتر است در بخش‌های انتهایی فروشگاه استفاده کنید و اقلام بسیار ضروری را در آن قرار دهید. این باعث می‌شود تا مشتری مجبور به رفتن تا بخش انتهایی فروشگاه شود و از دیگر استندهای موجود در مسیر هم بازدید کند.
  • چیدمان مناسب را در استند لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر بگیرید و سطح نگاه و زاویه دید مشتریان را به خوبی مشخص نمایید. در واقع باید محصولاتی که قرار است فروش بیشتری داشته باشند را در بخشی قرار دهید که در معرض دید بیشتری است. معمولا گفته می‌شود ارتفاع 100 الی 140 سانتی متری برای این کار مناسب است.
  • در کنار صندوق فروشگاه هم میتوان از استندهای رومیزی استفاده کرد. این باعث می‌شود تا افراد در حین توقف خود، محصولات استند را به خوبی مشاهده کنند و در صورت تمایل آنها را خریداری نمایند. محصولات استندهای موجود در کنار صندوق فروشگاه بسیار وسوسه انگیز هستند و میتوانند سبب ترغیب بیشتر افراد به خرید شوند.

تولید انواع استند لوازم آرایشی و بهداشتی توسط خاور وکیوم

شرکت خاور وکیوم در کنار بسته‌ بندی‌های وکیوم فرمینگ و دیگر خدمات خود، به طراحی و ساخت انواع استند لوازم آرایشی و بهداشتی نیز می‌پردازد. بنابراین افرادی که به دنبال این استندها در مدل، اندازه و جنس خاصی هستند، میتوانند ساخت استند لوازم آرایشی و بهداشتی را به تیم خاور وکیوم بسپارند. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط ساخت و تولید این استندها توسط خاور وکیوم، میتوانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

آخرین نمونه کارهای وکیوم استندی